MED LIVET SOM INSATS

Hej hopp bloggen!
Idag har man lekt med livet som insats, min största och värsta rädsla var nu tvungen att ses i vitögat!!! Det var dags att möta fienden övervägde ett tag att ringa och höja min livförsäkring så det efterlevande skulle få det bra.
Funderade länge på vad som skulle vara bästa utrustningen för att gå i klinsch med dessa otrevliga attackerande varelser hmmmmm........
Stövlar med stålhätta ett bra alternativ i fall jag behövde sparka vilt omkring mig en piasavakvast med långt skaft för att hålla dom på ett säkert avstånd, handskar då jag skulle plocka rätt på det dom lämnar efter sig och ett stort mod krävdes.
Försökte snacka in mig och vara inställsam men se det gick inte den manliga varelsen med på! han kände min rädsla och gjorde sig dubbelt så stor, jag fintade det ASET med en skopa mat så han var sysselsatt med att äta, han är väl som karlar är mest, äter och sätter på fruntimren ;O) När han var upptagen med sitt ätande passade jag på att agera. Stängde luckan så han inte kom in och snodde alla hans eventuella avkommor (dom lade jag i en hink)
bitch
Ett problem kvarstog dock och där fick jag faktiskt ge mig för inte ens kvasten var ett dugligt vapen, hon låg envist kvar och om det sen innebär att det skapar fler AS så skiter jag i det hon fick stanna kvar och hon slutade skälla på mig då hon insåg att jag hade gett upp hon vann segern den här gången :O( Men kanske hon har gått ut och jag kan sno det senare i eftermiddag.
Jag är inte ett dugg rädd för att plocka huggormar och kanske det skulle vara ett alternativ att ta med sig som vakt men någon huggorm har jag inte sett på flera dagar så där gick jag bet, en iller vore kanske oxå ett alternativ men vad fasen bara att bita ihop och ta itu med sin fobi. Återvänder därför nu till min fasa och tar rond 2 för dagen sedan får jag hämta nytt mod till morgon dagens pass FY FAN VAD JAG HATAR HÖNS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0