skämmes ta mig f..........n

Ja det är väl precis vad man borde göra, usch vad det har försummats med bloggandet nu ett tag.
Men jag har mest suttit fast i snöskottning och nattarbete så då har denna sida fått vila sig lite. Eller rättare sagt min skrivklåda har fått stå i träda.

Min digitalkamera tog ju och sa upp sig men som tur va så hade Ludde min lilla älskling köpt en ny nere på missionen. tack för den älskling ;O)

Han var ju borta över jul och det är första julen på 29 år som vi inte tillbringade tillsammans, det gick det med själv jobbade jag nätter hela julhelgen och julaftons dagen intog vi en underbar jullunch/middag tillsammans alla ölandstokar. Vi åt gott och hade ett underbart samkväm så den julen gick också precis som alla andra år.

Saknade dock både gubbe, ungar, svärson, svärdöttrar och framför allt barnbarnen de små trollen.

Vardagen har åter infunnit sig i Böda skogen och jag jobbar nätter skönare än att jobba dag, har haft tre underbara dagar med massa + grader en del regn men framför allt det har tagit hårt på snön det gillar jag fast mycket återstår ännu innan det ha gett upp för denna gång. Håller nu bara tummarna för att det inte ska falla mer vitt från ovan, det är ju trots allt bara januari än så det hinner ju komma mer.

Till och med en del flugor har vaknat av värmen dom tror väl det är vår på gång och man kan ju hoppas dom har rätt ;O)
Ha det nu så himla gott ute i cybern så ska jag försöka hålla mig lite mer aktiv här men garderar mig med att säga försöka.
Bye för denna gången kram till hela världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0