ICKE FAVORIT I REPRIS

Hej hopp cyberfolket!

Men ibland kan man bara få ett frispel vad är det som händer med vår moder jord, har hon fått snurren totalt??
Precis idag har jag bestämt mig för att köpa en snöslunga, en skoter och lika bra att köpa en snöplogbil också när jag ändå är i farten för om jag garderar mig på detta vis så kanske man slipper få lika mycket snö som isbjörnarna har i sina trakter.

Har inte kung Bore fattat att vi ska lägga tak här?? är ju bara plåten som ska dit men va fan snyggt med snötak också jag låtsas jag bor i en igloo så då går det bra.

Min gamla saab ser i alla fall ut som en sådan så bara att göra hål i taket och eldstad i passagerar sätet så är det kirrat hmmmmmmmm??? undrar om jag kan låna en isbjörn från Ölands djurpark också??







Lite belysning bakom istapparna som hänger ner så har jag dekorerat hela huset för advent ;O) Lite less blir man men tyvärr inget man råder över.

Nattens arbete gled fram i 2 dm snömodd och max 50 km/timmen tog lång tid ut på larmen men bättre ta det lugnt och komma fram. Plogbilarna körde fram och tillbaka i ett men det snöade, regnade och haglade om vart annat och har ALDRIG sett så stora snöflingor i hela mitt liv. Tur det inte blåste också för då har vi fått ge upp.



Då det nu idag är första advent så tänder vi ett ljus i våra stakar, jag ska upp med allt nu i fönstren eftersom jag jobbat nu 3 nätter så har det inte blivit av ännu så ingen kan beskylla mig för att fuska och tända i förskott ;O)


Mer än så här blir det inte för denna gång ha det nu så himla bra och en trevlig första advent

Kram till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0