Sommar, sommar sommar.......................

Hej ute i cybern!

Tiden räcker inte till under dessa undebara dagar ;O) därför blir det slött och slappt här med bloggandet. Det bjuds på en underbar tid nu med allt som blommar och fåglarna som bygger sina bon, den stigande temperaturen i havet.
Det innebär ju också en hel del jobb ;O) gräset ska klippas, veden är tack och lov färdig vilket känns otroligt skönt.

Den 15 Maj åker vi norr ut och blir borta till slutet av Augusti, Ja jag i alla fall "Ludde" kommer att vistas på hemmaplan en hel del. Själv ska jag jobba som vanligt blir det tut tut i Bräcke som gäller



Mycket jobb, umgås med barnbarnen, hälsa på gamla kompisar, umgås med syster yster och säkert göra något besök till pappa som blev änkeman i våras. Detta kommer att innebära att jag blir ännu slöare med bloggandet men någon rad ska jag försöka få till ibland. Men om så inte skulle bli fallet så vill jag passa på att önska alla ute i cybern en trevlig vår och framför allt sommar. Vi ses och hörs var rädd om er och varandra kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0