sent om sider

Hello cybern!

Ja precis som Mia påpekat här har det varit dålig aktivitet nu ett tag, men har inte känt mig inspirerad av att skriva på ett tag.

Mina dagar har bestått i att försöka hålla snön borta från infarten och uppfarten på gården trots ett Ryggskott som senare gick över i en inflammation :O( roligare kan man faktiskt ha jag lovar.





Lite snö va? är vi månne i Jämtland? NOT detta är Öland!!!! vilket kung Bore inte har insett. Det blir en lååååång väg att skotta och det som gör mig så jäkla förbannad är den där plogbilen, märks verkligen att Öland aldrig brukar ha snö för dom fattar då rakt inte hur man ska ploga >:(  ju mer dom får framför infarten desto bättre verkar det som, ska det vara så förbannade svårt att vrida plogbladet NEJ det vet jag är enkelt åtgärdat men inte dom inte.

jaja ryggen blev bättre och i å med det så ramlar det ner bara lite mer snö, närmare bestämt 7 cm till tack för det, mer träning och mer ont i ryggen men man ska inte klaga som en del hävdar.

Ja man får aldrig sluta förvånas över naturens nycker, nu ska jag ut och inte skotta snö utan ta en promenad på en nyplogad storväg :O) ha det gott alla cybervänner och framför allt önskar jag er en trevlig alla hjärtans dag
Här kommer några tänkvärda ord.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0